Jump to content

Маркетинг кошаркашког клуба


Vujoš

Recommended Posts

  • Replies 718
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nije ni šorts isti. Ovaj paov ima izrez dole a nama je sve ravno

b01e6040-keith-langford-panathinaikos-pa

Ovaj gornji deo našeg dresa mi deluje identičan ovom:

charles-jenkins-khimki-moscow-region-eb1

Ja sam i dalje mišljenja da ovo naše nije ni prošlo pored adidasa :D kao i prošlih sezona sa najkom. Dresove očigledno sami dizajniramo i pravimo uz neku dozvolu adidasa, ranije najka itd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ako nije za ovde premestite.Nisam znao gde da postavim.

 

NOVO IZDANJE ANGT TURNIRA U BEOGRADU OD PETKA!

vest-angt-2.jpg
 

KK Crvena zvezda i ove godine organizator je tradicionalnog kvalifikacionog juniorskog turnira Evrolige ”Adidas Next Generation Tournament “Marko Ivković”

Ovaj turnir održava se 10. put u nizu u organizaciji Evrolige i KK Crvena zvezda mts. Tokom predstojećeg vikenda, od petka do nedelje (26.3. – 28.3) za mesto na završnom turniru u Kelnu, i trofej pobednika boriće se ekipe Makabija iz Tel Aviva, Kluža, Partizana, Cedevita Olimpije, Mege SoccerBet, Budućnosti, Lokomotive Kuban i domaćina i organizatora turnira Crvene zvezde.

Svi mečevi na predstojećem turniru igraće se u hali FMP Arena, ovoga puta bez obzira na veliko interesovanje, bez publike zbog pandemije Covid-19 i uz poštovanje svih mera i protokola Vlade Republike Srbije.

Upravo zbog toga, KK Crvena zvezda je u saradnji sa svojim medijskim partnerom TV Arena sport obezbedio direktne prenose utakmica, koje će biti direktno prenošene na kanalima te televizije, kao i na zvaničnom YouTube kanalu KK Crvena zvezda.

KK Crvena zvezda i ove godine potrudio se da uz saradnju sa Republikom Srbijom, gradom Beogradom, i svojim partnerima (Adidas, Crowne Plaza, TV Arena sport…) obezbedi najbolje moguće uslove za održavanje turnira i u okolnostima pandemije.

Ekipe su podeljene u dve grupe. U grupi A nalaze se ekipe Makabija, Kluža, Partizana i Crvene zvezde, dok se u grupi B nalaze ekipe Mege, Budućnosti, Lokomotive Kuban i Cedevita Olimpije.

Turnir u petak zvanično otvaraju u 10 časova ekipe Crvene zvezde i rumunskog Kluža, dok je nakon dvodnevnih borbi za plasman na tabeli po grupama, nedelja rezervisana za utakmice koje će odrediti konačan plasman i pobednika turnira. Finalni meč igra se od 20 časova.

Takođe, tradicionalno u pauzi između utakmice za treće mesto i velikog finala, održaće se takmičenje u brzom šutiranju trojki i zakucavanju.

KK Crvena zvezda i narednih dana do početka turnira detaljno će informisati javnost o svim detaljima vezanim za turnir koji počinje u petak, a svim zainteresovanima na raspolaganju će biti i detaljna brošura u pdf formatu u kojoj se nalaze svi detalji vezani za ovaj turnir, pozdravni govori prvog čoveka EL Đordija Bertomeua, predsednika KK Crvena zvezda Nebojše Čovića, raspored utakmica, kompletan spisak timova.

KK Crvena zvezda mts

 
Slika-raspored-juniori-ANGT-1024x1024.jp
 
 
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Маркетинг Црвене звезде поново у врху Европе

vest-bronze.png

 

Потпуна посвећеност и континуирани квалитет још једном су наишли на потврду од стране Евролиге. У избору за најбољу маркетинг и пословну стратегију за сезону 2020/2021 КК Црвена звезда мтс је освојио треће место у конкуренцији целе евролигашке породице. Бронзани трофеј одлази у витрине клуба, то је треће признање у последњој деценији, а друго узастопно за Клуб у жестокој конкуренцији најбољих европских тимова. Посебан успех је што ово признање долази у најтежој сезони у модерној историји кошарке када је Црвена звезда била лишена свог највећег адута, свог шестог играча и ветра у леђа током целе сезоне у Евролиги.

Већ по навици КК Црвена звезда мтс је ушао у финале овог избора. Лествица је постављена високо и нескромно ћемо рећи да се такав успех и очекивао. Прошлогодишњи сребрни ’’Devotion’’ трофеј сврстао је Црвену звезду у круг фаворита и за ову годину, а делегација Црвене звезде у Барселони је имала два дана конструктивних састанака које су прожимали неизвесност да ли ће и ове године Клуб са Малог Калемегдана бити међу три најбоље екипе у Евролигиној породици (конкуренција свих екипа које се такмиче у Евролиги и Еврокупу). И да, то се догодило, још један трофеј, овог пута бронзани ће обогатити пртљаг делегације црвено-белих по повратку у Београд. Мало клубова може да се подичи податком да је у последњој деценији приграбило три ’’Devotion’’ трофеја. Две године узастопно у томе су успели само Црвена звезда и актуелни шампион Евролиге Анадолу Ефес. За сезону 2020/2021 поредак је следећи: Бајерн Минхен је освојио злато, Анадолу Ефес сребро, а као што смо већ рекли бронзани трофеј је отишао у руке Црвене звезде. Образложење Евролиге за додељену награду Црвеној звезди гласи:

Црвена звезда, која је освојила Сребрни трофеј прошле године, освојила је бронзу 2021. године због различитих начина на који је остала у контакту са својим навијачима у сезони која је погођена глобалном пандемијом. Клуб је остварио постављени циљ, да третира навијаче као породицу и уградио је имена навијача у клупски лого. Црвена звезда је придодала свој посебан аудио-визуелни перформанс у пренос званичног броудкастера, поставила 1000 Лед екрана на домаћем терену који су приказивали 1000 навијача, у потпуности брендирала дворану по потребама својих спонзора, креирала пакет Вибер стикера и представила нови званични подкаст КК Црвена звезда.

 

Велика је част и привилегија наћи се у овако одабраном друштву. У конкуренцији 17 екипа из Евролиге и 24 клубова из Еврокупа, Црвена звезда је проглашена за клуб који је имао трећу најбољу маркетинг и пословну стратегију у сезони 2020/2021. Већ је више пута истакнуто од стране свих тимова у Европи да је ово била извесно најтежа сезона у модерној историји. Суочили смо се са проблемима које нисмо могли ни да замислимо, али смо веровали у рад свих структура клуба, континуитет и чврсте темеље система које смо поставили. Креативност нашег тима је увек била наш највећи адут, нисмо заказали ни ове године у посебним условима. Веома ми је драго ако смо тешку свакодневницу бар мало улепшали нашим навијачима који су нам много недостајали и драго ми је да смо на триплу круну освојену на терену придодали још један трофеј – истакао је директор маркетинга Црвене звезде мтс Јанко Станковић.

Директор клуба Филип Сунтурлић и Јанко Станковић су тренутно у Барселони где се 7. и 8. јула одржава бизнис самит свих клубова Евролиге. Једна од носећих тема ових састанака је управо стратегија клубова за коју је Црвена звезда добила награду, али и даљи изазови, планови и борба у овим посебним условима. Такође, у Барселони ће бити одржана и скупштина клубова Евролиге на којој ће представник Црвене звезде бити директор Филип Сунтурлић.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima.

Interesuje me nesto vezano za fan store, a pitam posto nisam iz Beograda, pa ako bi neko mogao da mi odgovori.

Hteo bih da kupim nesto iz baby kutka za moju sestricinu, pa me interesuje da li radi prodavnica subotom i kada?

Hvala unapred.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Гост
Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...