Jump to content

Тренинг, исхрана и здрав начин живота!


Recommended Posts

Ja pijem Kreatin Monohidrat prah i L-Karnitin kapsule zato sto imam nekih problema sa misicima. Sve prirodno 100%. Ima da se kupi po ovim radnjama za bodibildere.

O Kreatinu:

Quote

Kreatin može dovesti do porasta čiste mišićne mase, može poboljšati performanse na treningu, povećati snagu i jačinu, a takođe poseduje i terapeutske pogodnosti kao što su obnova ATP-a, stimulacija sinteze proteina, kao i postizanje većeg ćelijskog volumena. Kreatin monohidrat je najpoznatiji i najviše korišćeni oblik kreatina. Kreatin monohidrat je bolji oblik za unos jer molekuli kreatin fosfata su toliko veliki da ih organizam ne može odmah iskoristiti već prvo mora doći do njihovog razdvajanja. Kreatin monohidrat se apsorbuje direktno.

O L-Karnitinu:

Quote

Funkcija L- karnitina je da transportuje masne kiseline u unutrašnjost ćelije, kako bi se ove masnoće iskoristile kao izvor energije od strane mitohondrija ćelija („ćelijskih fabrika“). Doprinosi eliminaciji masti u svrsi dobijanja energije, samim tim i poboljšava sportske performanse i izdržljivost, redukujući telesne masti i čuvajući mišićno tkivo. L-karnitin je veoma interesantan sportistima i bodibilderima zbog navedenih svojstava, u cilju dostizanja vitkog i definisanog tela sa niskim procentom masti. Svakako, još uvek se rade istraživanja na ovu temu koja objašnjavaju efekat L-karnitina.

Ostale prednosti suplementacije l-karnitinom su, na primer, poboljšanje kardiovaskularne funkcije, povećana izdržljivost srčanog mišića, eliminacija LDL (lošeg) holesterola, povećanje HDL (dobrog) holesterola.

Izvor je radnja gde kupujem to dvoje, ali da ne reklamiram...

Link to comment
Share on other sites

  • Администрација

Kreatin je dobar, ja sam ga isto pre koristio. E sad rezultati su od slučaja do slučaja, nekom pomaže brzo i rezultati su uočljivi jako brzo, a nekom i ne pomogne baš nešto naročito, sve zavisi do organizma, meni nije nešto preterano pomogao. Ma da sad razmišljam da pokušam ponovo sa njim. On uglavnom generalizuje vodu u mišiće i u fazi punjenja kreatinom potrebno je piti mnogo vode, a ja nisam baš u mogućnosti da se pridržavam u potpunosti pa još razmišljam. 

Trenutno ovo kombinujem sa ovsanim pahuljica i bananom. 

20180511_182426.jpg

A ovo mi stiže za par dana. 

IMG-a7ae5e0b0bd95848fe2fa0011b28bce6-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, dragan wien said:

Jel ti se povećeva mišićna masa? 

Pa i ne bas nesto preterano, ali to je vise vezano za ovaj moj problem sa misicima. Mora tu dosta da se vezba, i sve da bude po planu i programu da bi se znatno osetilo. Treba biti disciplinovan i vezbati, hraniti se i piti to u kontinuitetu. Moje potrebe su ipak nesto drugacije. 

Link to comment
Share on other sites

  • Администрација
8 minutes ago, AleksMCZ said:

Pa i ne bas nesto preterano, ali to je vise vezano za ovaj moj problem sa misicima. Mora tu dosta da se vezba, i sve da bude po planu i programu da bi se znatno osetilo. Treba biti disciplinovan i vezbati, hraniti se i piti to u kontinuitetu. Moje potrebe su ipak nesto drugacije. 

Kad već koristiš kreatin bilo bi dobro da malo aktivniješ treniraš, bar 3 puta nedeljno ako ne možeš više. Napravi sebi plan vežbanja i udri, a kad budeš primećivao rezultate sam ćeš hteti na više i jače. 

Link to comment
Share on other sites

Креатин и веј су сасвим ок ,као додатак исхрани током тренинга ,пиј сирутку једи јаја пилетину и рибу и сасвим довољно ,уз трениг 3 x седмично резултати морају доћи

ово за мог друга Меду да пренесе пријатељу:smeh211:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam trenirao aikido i ragbi,idem u teretanu vec 5 godina,jedno vreme sam pio whey,kreatin i neke aminokiseline,ne pijem nista od aprila 2016 i mogu vam reci da sam nikad veci i jaci.:smeh211: ispostavilo se da imam opasnu genetiku,plus dobra ishrana.Dobro i ne bas toliko dobra,ali u velikim kolicinama :smeh211:

Link to comment
Share on other sites

  • Администрација
12 minutes ago, IBRS said:

Ima li tu sta, da kazem za ubrzano sagorevanje masnih naslaga?

Prvo i osnovno da bi bilo koji sagorevač delovao je da regulišeš iskranu, drugo je da počneš sa treninzima, ali kardio treninzi, plivanje i teretana sa malim težinama. 

A najbolji sagorevač je L-Karnitine. 

Screenshot_20180610-145313_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, IBRS said:

Ima li tu sta, da kazem za ubrzano sagorevanje masnih naslaga?

Hiit trening je majka janja sagorevanja masnih naslaga.Imas na netu dosta dobrih treninga,kombinuj to sa pesacenjem\trcanjem skoro svaki dan i iskoriguj ishranu.Ja sam licno na low carb dijeti,jos samo da pocnem da je pratim kako treba i bice rezultata:)

Po meni je kombinovanje HIIT intervalnog treninga i trcanje uz ishranu najbolje,naravno ako mozes ubaci teretanu,mada ako onda nemoj da se iznenadis ako brojke na vaZi ne krenu bas dole,jer cesto mozes da nabacis misicnu masu pa ce te vaga brojkama zbunjivati....Ako si pocetnik probaj sve pa vidi sta ti se najvise dopada,vazno je da istrajes tako da nadji ono sto ti najvise odgovara i samo polako..i pij dosta vode,ja dnevno cepak oko 2,5 -3litra,voda je dosta zdrava,pomocice ti pri sagorevanju a i neces osetiti toliku glad jer je stomak pun :)

Kazu ljudi da je sex isto dobar za sagorevanje kalorija...Jos kad bi mogo da probam .. eh...:sad:

Link to comment
Share on other sites

  • Lokalac featured and unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Гост
Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...